Polska potrzebuje nowej strategii cyfryzacji, która uwzględni rozwój infrastruktury technologii informacyjno-komunikacyjnych (ICT) zgodnie z krajowymi możliwościami i potrzebami – ocenili eksperci podczas XVI Europejskiego Kongresu Gospodarczego w Katowicach. Podkreślili, że infrastruktura ITC odgrywa kluczową rolę w realizacji strategicznych projektów przemysłowych i logistycznych.
NielsenIQ (NIQ), globalny lider w dziedzinie pomiarów i analizy danych, ogłasza wdrożenie przełomowego narzędzia „NIQ Ask Arthur” w ramach platformy NIQ Discover. To innowacyjne rozwiązanie oparte na sztucznej inteligencji umożliwia globalne wyszukiwanie danych oraz spersonalizowane rekomendacje, co upraszcza proces analizy danych i ułatwia podejmowanie świadomych decyzji. Wprowadzenie narzędzia „NIQ Ask Arthur” stanowi istotny krok dla NIQ Labs, który jest gotowy do przyspieszenia wdrażania kolejnych innowacji i rozwiązywania problemów klientów. Dzięki wsparciu inwestycyjnemu, NIQ Labs wykorzystuje szeroki wachlarz danych, intuicyjne narzędzia analityki biznesowej oraz analizę predykcyjną, co umożliwia stawanie się liderem nowej ery innowacyjnych produktów opartych na generatywnej sztucznej inteligencji (GenAI) i wiarygodnych danych.
Narzędzie „NIQ Ask Arthur” wykorzystuje funkcje konwersacyjne AI, co umożliwia użytkownikom dokładniejszą analizę zbiorów danych. Dzięki temu narzędziu możliwe jest rewolucjonizowanie sposobów podejmowania decyzji opartych na danych, podkreślając zaangażowanie NielsenIQ w najnowocześniejsze rozwiązania analityczne.
NIQ Discover to nowoczesne narzędzie do wizualizacji danych, które umożliwia producentom i detalistom z branży pakowanych produktów konsumenckich szybszy dostęp do informacji. Dzięki nowym, łatwym w użyciu sposobom pozyskiwania danych z wielu źródeł, rozwiązanie NIQ Discover wspiera szybkie pozyskiwanie istotnych informacji, a także pomiar i śledzenie kluczowych czynników działalności za pomocą jednej scentralizowanej platformy.
Narzędzie „NIQ Ask Arthur” zintegrowane z NIQ Discover umożliwia użytkownikom efektywne pozyskiwanie cennych informacji, wspierając w ten sposób wizerunek marki oraz demokratyzując dostęp do danych. Dzięki niemu zarówno aktualni, jak i nowi użytkownicy zyskują możliwość poznania istotnych informacji, trendów i wzorców, które w przeciwnym razie mogłyby pozostać niezauważone. NIQ zapewnia pełny ogląd sytuacji – Full View™ – oraz dba o najwyższe standardy dokładności i jakości danych. Dodatkowo, GenAI pomaga użytkownikom NIQ Discover w odczytywaniu różnorodnych formatów i rozpatrywaniu złożonych kwestii biznesowych.
„Wizja wykorzystania sztucznej inteligencji w celu wsparcia analizy danych oraz narracji jest niezwykle przekonująca. Demokratyzacja dostępu do danych i analiz ma kluczowe znaczenie dla wsparcia użytkowników w podejmowaniu świadomych decyzji i rozwoju innowacji. Narzędzie „NIQ Ask Arthur” uwalnia potencjał analityczny platformy Discover” – mówi Troy Treangen, dyrektor ds. produktu w NIQ.
„NIQ Ask Arthur” to funkcja Discover, która oszczędza czas użytkowników poprzez aktywne sugerowanie danych i uproszczenie ich przeglądania. Dzięki konwersacyjnej sztucznej inteligencji zapewnia niezakłócone doświadczenie.
Nasze inwestycje w nowatorską platformę NIQ Discover oraz różnorodne typy danych i obszerną wiedzę fachową sprawiają, że „NIQ Ask Arthur” oferuje niezrównaną wartość dodaną dla naszych klientów.
Platforma NIQ ma możliwość zapewnienia zrozumienia danych i różnorodnych zagadnień biznesowych, co przyczynia się do biznesowej narracji firm. Dzięki efektywnemu zarządzaniu i szybkim strategiom wdrożeniowym firma osiągnęła niesamowity postęp technologiczny. W minionym roku platforma NIQ Discover zyskała rekordową popularność, zyskując 40 000 użytkowników z 71 krajów, co świadczy o szerokiej skali ekspansji technologicznej firmy. Ta zdolność do szybkiego wdrażania technologii, zwiększania zaangażowania użytkowników i osiągnięcia globalnej pozycji podkreśla niezrównaną sprawność i innowacyjność NIQ w branży technologicznej, co przyczynia się do szybszego dostarczania informacji w różnych branżach, kanałach i produktach, zwiększając tempo pozyskiwania informacji w celu dostarczenia pełnego oglądu sytuacji – Full View™.
NIQ to światowy lider w dziedzinie wywiadu konsumenckiego, który umożliwia swoim klientom najbardziej kompletną analizę zachowań zakupowych klientów i odkrywa przed nimi nowe możliwości wzrostu. Po połączeniu z GfK w 2023 roku, NIQ stał się jednym z największych graczy na rynku, działając w ponad 95 krajach i odpowiadając za 97% światowego PKB.
Dzięki holistycznemu podejściu i zaawansowanym narzędziom analitycznym, NIQ umożliwia klientom pełen ogląd sytuacji poprzez platformę Full ViewTM, co pozwala na uzyskanie kompleksowych wniosków z obserwacji zachowania klientów.
Niniejsze zawiadomienie ma jedynie charakter orientacyjny, oficjalną wersją jest tekst oryginalny w języku źródłowym. Tekst tłumaczenia służy jedynie do ułatwienia zrozumienia zawiadomienia i powinien być interpretowany w odniesieniu do tekstu oryginalnego, który ma skutki prawne.
Źródło dystrybucji: pap-mediaroom.pl