HONG KONG, 29 marca 2022 r. /PRNewswire/ — Kiedy tradycja i innowacyjność spotykają się ze sobą, jedni tylko rejestrują historię, podczas gdy drudzy tworzą przyszłość. Od chwili, gdy rozbłysnął pierwszy ekran, nowatorstwo zawsze było elementem dziedzictwa kulturowego Toshiba TV, podobnie jak przywiązanie do autentyczności. Chcąc zaprezentować wiedzę o wartościach stanowiących podstawę tego oddania i podkreślić ducha rzemiosła we wszystkich dziedzinach życia, Toshiba TV wprowadza #BeRealCraftsmanship.
W kampanii bierze udział trzech światowej klasy rzemieślników. Mimo że pochodzą z różnych środowisk, łączy ich to samo przywiązanie do niezwykłej estetyki, innowacyjności i odpowiedzialnego rzemiosła, które marka od dziesięcioleci niezmiennie reprezentuje.
Oto ich historie związane z Toshiba TV.
Design: Shuhei Aoyama
Jako mistrz różnorodnych stylów architektonicznych Shuhei Aoyama doskonale rozumie zalety naturalności w projektowaniu.
Pozostając pod ogromnym wpływem estetyki i kultury japońskiej, Aoyama jest przekonany, że piękne rzeczy „są zawsze proste”. I to bez względu na to, jak skomplikowana jest technologia, na której opiera się projekt. Przykładem jest Toshiba TV – jego zdaniem minimalizm pozwala wyzwolić największy potencjał.
Strona wizualna: Giuseppe Tino
Dla włoskiego szefa kuchni Giuseppe Tino gotowanie jest sztuką. Uważa on, że dobre danie oprócz tego, że jest atrakcyjne wizualnie, musi być również kreatywne.
Z tych samych powodów, dla których Toshiba TV bezkompromisowo dąży do innowacyjności, włoski szef kuchni, wykorzystując technologię w służbie kreatywności, raz po raz zanurza swoich gości w zaskakujących i niezapomnianych przeżyciach.
Dźwięk: Lianjun Yu
Mając za sobą dziedzictwo liczące 7 tys. lat, oficjalny spadkobierca starożytnego chińskiego instrumentu Xun, Lianjun Yu, doskonale zdaje sobie sprawę ze swojej odpowiedzialności.
Dla Yu sekret transcendentalnego dźwięku Xun jest ukryty w kunszcie jego wykonania. W nawiązaniu do zaangażowania Toshiba TV na rzecz Takumi mistrz przyznaje, że to właśnie autentyczność tego starożytnego rzemiosła – ponadczasowego i bezcennego – stanowi naszą „niezbywalną odpowiedzialność”.
Zmiany wytrącają z równowagi, ale jednocześnie inspirują. W dzisiejszym ewoluującym świecie Toshiba TV nadal funkcjonuje, niezłomnie wierna swojej istocie. Przywiązanie do autentyczności dla Toshiba TV oznacza #BeRealCraftsmanship.
Aby dowiedzieć się więcej na temat kampanii lub najnowszych produktów marki zapewniających najwspanialsze wrażenia kinowe, należy śledzić Toshiba TV w mediach społecznościowych oraz wziąć udział w podróży między tradycją a innowacją, historią a technologią.
Toshiba TV na portalach społecznościowych: Facebook, Instagram, Twitter, YouTube.
Wideo – https://mma.prnewswire.com/media/1774693/Be_Real_Craftsmanship_Trailer_H_264_4K.mp4
Źródło: Toshiba TV
KONTAKT:
Elina Cao
tel. +86-15611630333
Źródło informacji: PR Newswire
Źródło dystrybucji: pap-mediaroom.pl