QINGDAO, China, 15 grudnia 2022 r. /PRNewswire/ — W okresie ostatnich czterech lat, firma Hisense kolejno została sponsorem mistrzostw świata w piłce nożnej w Rosji w 2018 r. i w Katarze w 2022 r., dowodząc siły i ogromnego zasięgu procesów globalizacji. „Sponsorowanie mistrzostw FIFA World Cup™ i innych najważniejszych turniejów piłki nożnej jest odzwierciedleniem wizji Hisense obejmującej kształtowanie zindywidualizowanej ścieżki marketingu sportowego jak również niestrudzonego zaangażowania w budowę międzynarodowej korporacji” – powiedział dr Lan Lin, Prezes Hisense Group.
Piłka nożna w centrum strategii sponsoringowej Hisense
Piłka nożna i telewizja zawsze były ze sobą nierozerwalnie powiązane. Historia transmisji z meczów piłki nożnej sięga 1937 roku, a kolejne generacji technologii transmisji i wyświetlania obrazu odgrywają kluczową rolę w zwiększaniu popularności tego sportu.
Hisense uważa futbol za nieodłączną część swojej strategii marketingu sportowego, nie tylko ze względu na fakt, że konsumenci mogą doświadczyć najlepszych walorów technologii telewizorów Hisense podczas oglądania fascynujących meczy, lecz również z powodu ogromnych możliwości w zakresie zwiększenia widoczności i rozpoznawalności marki w ramach współpracy z organizatorami najważniejszych imprez, jak mistrzostwa świata w piłce nożnej FIFA World Cup™. Po pełnieniu funkcji sponsora mistrzostw świata w piłce nożnej w Rosji w 2018 r. świadomość marki poza granicami kraju wzrosła o 6 punktów procentowych.
Po 15 latach zaangażowania w marketing sportowy, firma Hisense również opracowała swoje własne podejście do sponsorowania piłki nożnej. Oprócz międzynarodowych turniejów piłki nożnej odbywających się co cztery lata, firma Hisense również przyjęła regionalny program działań sponsoringowych w celu uzyskania informacji zwrotnej ze stosownych rynków. W Europie firma Hisense została oficjalnym sponsorem klubu Paris Saint-Germain i podpisała umowę w sprawie przedłużenia partnerstwa z Leeds United z Premier League na okres kolejnych dwóch lat. Miliony fanów i bardzo wysoki ruch generowany dzięki tym wydarzeniom sportowym przełoży się na niezmierzony potencjał w zakresie reputacji marki i pokieruje Hisense ku kolejnemu etapowi umiędzynarodowienia.
Owocne partnerstwo pomiędzy FIFA i Hisense
W kwietniu 2017 r., Firma Hisense zawarła pierwszą umowę o współpracę z FIFA a w okresie kolejnych pięciu lat partnerstwo to ewoluowało w trwałą i korzystną dla wszystkich stron relację. Po pierwsze, FIFA zaprosiła Hisense do przeprowadzenia dogłębnej technologicznej modernizacji technologii transmisji na żywo i produktów służących wyświetlaniu obrazów. Po drugie, Hisense również wprowadził na rynek produkty specjalnie przygotowane na potrzeby mistrzostw FIFA World Cup Qatar 2022™, wyposażone w takie technologie jak kompensacja ruchu (MEMC), tryb sportowy (Sports Mode) i rozpoznawanie graczy (Player Recognition) w celu poprawy doświadczeń płynących z oglądania meczu. Odnotowano również doskonałe wyniki w zakresie sprzedaży produktów i globalnego zasięgu.
Marketing sportowy jest i nadal będzie skutecznym sposobem na realizację długofalowych celów rozwojowych Hisense. Dzięki najwyższej jakości produktom i nieustannym przełomom technologicznym, Hisense przewiduje dalsze rozszerzenie swojej kultury organizacyjnej i rozwój marki z wykorzystaniem języka sportu.
Zdjęcie – https://mma.prnewswire.com/media/1968475/Hisense_Official_Sponsor_FIFA_World_Cup_Qatar_2022TM.jpg
Zdjęcie – https://mma.prnewswire.com/media/1968476/Hisense_FIFA_World_Cup_TM_LED_perimeter_board.jpg
Zdjęcie – https://mma.prnewswire.com/media/1968477/1.jpg
Źródło: Hisense
KONTAKT:
Alice Huang
e-mail: alice.huang@ogilvy.com
Źródło informacji: PR Newswire
Informacja dystrybuowana przez: pap-mediaroom.pl