Nauka i technologie

E-marketing w praktyce: doświadczenia przedsiębiorców z Podlasia i Małopolski

W dniach 18 maja i 23 maja br. odbyła się 11. edycja Akademii e-marketingu – cyklu spotkań szkoleniowych skierowanych do przedsiębiorców z sektora MŚP. Uczestnicy spotkań w Białostockim Parku Naukowo-Technologicznym oraz w Centrum Konferencyjnym Fabryczna w Krakowie zdobyli cenne wskazówki dotyczące zdobywania klientów za pośrednictwem narzędzi internetowych. Doświadczeni eksperci przybliżyli uczestnikom sprawdzone strategie promocji firmy w sieci, a wiedza ta zostanie wykorzystana, by wzmocnić obecność przedsiębiorstwa na lokalnym rynku. Spotkanie stanowiło także okazję do poznania nowych kontaktów biznesowych.

Akademia e-marketingu zapewnia wyjątkową okazję do zdobycia najnowszej wiedzy z zakresu marketingu internetowego oraz skutecznego wykorzystania narzędzi, które pozwolą bezpośrednio dotrzeć do potencjalnych klientów. W spotkaniu w Białymstoku udział wzięło ponad 200 przedstawicieli firm z sektora MŚP, którzy dzięki wiedzy zdobytej na Akademii będą lepiej przygotowani do rozwoju swoich biznesów. Wszyscy uczestnicy mieli także szansę na wymianę doświadczeń z ekspertami oraz pozyskanie cennych kontaktów.

Akademia e-marketingu oferuje bezpłatne szkolenia w kilku miastach Polski, co stanowi niepowtarzalną możliwość poznania nowoczesnych technik marketingu internetowego. W Białymstoku prelegenci zaprezentowali różne strategie działań marketingowych, a także wyjaśnili, jak skutecznie wypromować swoją firmę w sieci.

11. edycja Akademii w Białymstoku cieszyła się wielką popularnością. Gościliśmy ją w nowoczesnym budynku Białostockiego Parku Naukowo-Technologicznego, który stanowi doskonałą platformę dla przedsiębiorców i entuzjastów nowych technologii. Natomiast Krakowska odsłona Akademii odbyła się w nowoczesnym Centrum Konferencyjnym Fabryczna. To wyjątkowe miejsce do organizowania wydarzeń biznesowych, zaprojektowane z dbałością o design i funkcjonalność oraz wyposażone w najnowocześniejsze technologie, umożliwiło pozyskanie nowej wiedzy.

Uczestnicy zostali wyposażeni w praktyczną wiedzę, która może pomóc im w rozwoju ich biznesu. Tematy warsztatów obejmowały m.in. tworzenie i zarządzanie firmowymi stronami i sklepami internetowymi, optymalizację SEO, budowanie skutecznej komunikacji w mediach społecznościowych oraz zdobywanie nowych klientów.

„Także z naszej perspektywy, jako osób prowadzących szkolenie, było to bardzo wartościowe spotkanie. Jesteśmy zadowoleni, że uczestnicy po raz kolejny wykazywali swoje zainteresowanie. Chętnie odpowiadaliśmy na ich pytania i rozwiewaliśmy wszelkie wątpliwości. Widzimy, że małe i średnie przedsiębiorstwa skupiają się na realizacji celów poprzez odpowiednio dobraną strategię marketingową oraz chcą dostosowywać się do zmieniających się trendów. Cieszy nas również ich inicjatywa i odwaga, z jaką wkraczają w nowe obszary działalności w Internecie. Trzymamy za nich mocno kciuki i planujemy nieustannie ich wspierać, dostarczając wiedzę, nowatorskie pomysły i nowoczesne narzędzia, które przynoszą realne efekty” – podsumowuje Anna Pszczółkowska, koordynatorka Akademii e-marketingu.

Przedsiębiorcy spotkali się, aby dowiedzieć się, jak wykorzystać nowoczesne narzędzia promocyjne do pozyskiwania nowych klientów. Specjaliści odpowiadali na pytania i prowadzili dyskusje, które stanowiły źródło inspiracji. Na zakończenie uczestnicy mieli okazję wykazać się swoją wiedzą w quizie, a najlepsi otrzymali nagrody.

Akademia MŚP to innowacyjna inicjatywa, w której wykorzystujemy zarówno sugestie uczestników poprzednich edycji, jak również nasze wieloletnie doświadczenie. Program wydarzenia jest doskonale dostosowany do potrzeb sektora MŚP i w każdym mieście jest taki sam. Uczestnicy spotykają się z profesjonalistami, którzy w interesujący sposób wprowadzają ich w świat wiedzy. Ponadto, zespół doradców WeNet oferuje bezpłatne konsultacje i sprawdzone rozwiązania, aby pomóc w rozwoju przedsiębiorstw.

Wiosenna edycja Akademii e-marketingu już dobiegła końca, ale wkrótce jesienią odwiedzimy kolejne miasta: Poznań, Gdańsk, Warszawę i Katowice. Akademia to doskonała okazja do poszerzenia wiedzy w zakresie e-marketingu – od ustalania celów po ich osiągnięcie.

Jeśli szukasz narzędzi i rozwiązań, które pomogą Ci rozwijać Twoją firmę – dołącz do Akademii e-marketingu! Więcej informacji znajdziesz TUTAJ.

Partnerem merytorycznym Akademii jest firma WeNet Group, która specjalizuje się w doradztwie internetowym. Doświadczeni specjaliści pomogą Ci w zwiększeniu sprzedaży i przyspieszeniu rozwoju Twojej firmy.


Informacja pochodzi z serwisu: pap-mediaroom.pl

Wykorzystujemy pliki cookies.
Polityka Prywatności
Więcej
ROZUMIEM