Biznes i finanse

Elektroniczne wnioski – szybkie i skuteczne rozwiązanie wyzwań WIS, WIA i WIP

Ministerstwo Finansów zapowiada, że od stycznia 2024 roku zostaną wprowadzone nowe procedury składania wniosków o wydanie wiążących informacji stawkowych (WIS), wiążących informacji akcyzowych (WIA) oraz wiążących informacji o pochodzeniu (WIP). Wnioski będzie można składać za pośrednictwem platformy elektronicznej.

Ministerstwo Finansów zachęca do korzystania z nowych środków, które zapewnią przedsiębiorcom szybki i bezpieczny dostęp do usług podatkowych.

Wnioski o wydanie WIS, WIA i WIP składane będą odpowiednio w serwisie e-Urząd Skarbowy oraz portalu PUESC.

Jeśli potrzebują Państwo więcej informacji na ten temat, zapraszamy do zapoznania się z komunikatem Ministerstwa Finansów, dostępnym na stronie: https://www.gov.pl/web/kas/obsluga-elektroniczna-wnioskow-wis-wia-i-wip

Przypominamy, że komunikaty publikowane są bez żadnych zmian w ich treści, zgodnie z oświadczeniem nadawcy, który ponosi pełną odpowiedzialność za ich treść.


Dystrybucja: pap-mediaroom.pl

Wykorzystujemy pliki cookies.
Polityka Prywatności
Więcej
ROZUMIEM