Biznes i finanse

Xsolla wprowadza nową opcję płatności dla twórców pragnących rozwinąć działalność na japońskim rynku

Xsolla umożliwia twórcom z całego świata akceptowanie płatności za pośrednictwem PayPay.

Firma Xsolla ogłosiła uruchomienie płatności za pomocą PayPay dla swoich globalnych partnerów i użytkowników gier wideo w Japonii. Dzięki tej dodatkowej metodzie płatności, twórcy gier z całego świata mogą zwiększać swoje zasięgi na japońskim rynku i zaspokajać potrzeby swoich graczy.

Więcej materiałów multimedialnych oraz pełna treść informacji prasowej dostępna jest pod tym linkiem: https://www.businesswire.com/news/home/20240306052032/pl/

Z aplikacji PayPay korzysta obecnie 58 milionów użytkowników, a ich liczba stale rośnie, co czyni ją największą aplikacją do płatności mobilnych w Japonii. Aplikacja jest akceptowana zarówno online, jak i w sklepach stacjonarnych w całym kraju. Badanie przeprowadzone w 2022 roku przez Rakuten Insight wykazało, że około 55% kupujących w Japonii preferuje PayPay, a udział aplikacji w rynku płatności za pomocą kodu QR wynosi 45%. Użytkownicy tworzą konto w aplikacji mobilnej i podłączają do niej rachunek bankowy lub kartę kredytową, aby dokonywać codziennych zakupów.

„Cieszymy się z połączenia PayPay z firmą Xsolla, aby umożliwić naszym globalnym partnerom uzyskanie dostępu do nowych odbiorców i zaoferowanie innej opcji płatności swoim graczom – powiedział Chris Hewish, dyrektor generalny Xsolla. – To partnerstwo zapewni naszym partnerom zwiększony zasięg dla swoich graczy w Japonii i umożliwi im wykorzystanie innowacyjnych technologii płatniczych, takich jak kody QR”.

Nasza nowa funkcja płatności Xsolla to intuicyjny interfejs wieloplatformowy, który umożliwia dokonywanie zakupów z łatwością. Dzięki kompatybilności z popularnymi portfelami mobilnymi oraz dostępowi do ponad 700 metod płatniczych i ponad 130 walut w ponad 200 regionach, nasza technologia PayRank automatycznie pokazuje i szereguje metody płatności, takie jak PayPay, które najlepiej odpowiadają każdemu klientowi.

Aby uzyskać więcej informacji na temat płatności za pośrednictwem PayPay, odwiedź stronę: xsolla.pro/paypay

Xsolla

Xsolla is a global company specializing in video game commerce, offering a robust and efficient set of tools and services designed specifically for the video game industry. Since its founding in 2005, Xsolla has helped thousands of game developers and publishers of all sizes finance, promote, launch, and monetize their games worldwide and across multiple platforms. As an innovative leader in game commerce, Xsolla’s mission is to solve the inherent challenges of global distribution, marketing, and monetization to help our partners reach more geographic areas, generate higher revenues, and build relationships with gamers worldwide. The company is headquartered and registered in Los Angeles, California, and has offices in London, Berlin, Seoul, Beijing, Kuala Lumpur, Raleigh, Tokyo, and other cities around the world. Xsolla services major game titles such as Valve, Twitch, Roblox, Epic Games, Take-Two, KRAFTON, Nexters, NetEase, Playstudios, Playrix, miHoYo, and more.

Więcej informacji można znaleźć na stronie: xsolla.com

[1] Zapoznaj się z ofertą PayPay

[2] Przeczytaj artykuł Bloomberg zatytułowany „Struggling Rakuten Might Need to Phone a Friend” tutaj

Niniejsze zawiadomienie ma swoją oficjalną, obowiązującą wersję w języku źródłowym. Tekst tłumaczenia jest jedynie orientacyjny i ma ułatwić zrozumienie zawiadomienia. Należy interpretować go w odniesieniu do tekstu źródłowego, który ma skutki prawne.


Wiadomość pochodzi z serwisu: pap-mediaroom.pl

Wykorzystujemy pliki cookies.
Polityka Prywatności
Więcej
ROZUMIEM